LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 31 d’octubre del 2015

230 - ESPERANZA SPALDING

Serà aquest el segon programa que li dedico a la cantant i baixista de jazz americana ESPERANZA SPALDING nascuda l’any 1984 a la ciutat de Portland a Oregon. Ella canta en anglès, espanyol i portuguès. Avui escoltarem el màxim del possible del seu tercer àlbum d’estudi CHAMBER MUSIC SOCIETY, llençat el 17 d’agost 2010, un disc amb 11 temes, on la baixista es va unir als seus col·legues de tota la vida Leo Genovese (teclats) i Terri Lyne Carrington (bateria). Esperança crea un grup de música de cambra moderna que combina l'espontaneïtat i la intriga de la improvisació amb arranjaments dolços i angulars. El resultat és un so que teixeix els elements innovadors del jazz, el folk i la música del món en els fonaments duradors de la música clàssica. Una edició en vinil es va llançar al febrer de 2011. Aquesta edició va incloure un bonus track titulat «Morning" que va incloure al següent àlbum Ràdio Music Society.

Un vídeo es va fer per la cançó Little Fly, que correspon a un poema de William Blake amb la música de Spalding i que serà el primer tema de la nit que junt a Knowledge of Good and Evil, que traduït ve a dir Coneixement del be i del mal, amb l’acompanyament a la veu de Gretchen Parlato les escoltem a la sintonia 103,2 de SANTS3RADIO i al teu programa de LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada