LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 2 d’octubre del 2015

226 - BLONDIE

Escoltarem avui la musica de BLONDIE una de les bandes amb més èxit i mes original dels anys setanta, part de l'anomenada New Wave i referent estètic i musical del pop dels vuitanta. Amb origen a Nova York, el grup va iniciar el seu camí musical el 1975 juntament amb altres bandes locals com The Ramones, dins del moviment anomenat punk rock i que havia aparegut recentment. Els seus primers concerts a la sala CBGB varen suposar per a la banda una plataforma per donar-se a conèixer a Nova York. Fins ara Blondie ha venut més de 50 milions de discos. Els membres de la formació original de Blondie eren Deborah Harry com a cantant, Clem Burke a la bateria, Gary Valentine com a baixista, James Destri era el teclista i Chris Stein a la guitarra. Al 1976 treuen un single que a la seva cara A trobem Rip Her To Shreds, mentre que a la cara B el tema es In The Flesh, aquest darrer inclos en el seu primer àlbum que anomenat BLONDIE amb no massa èxit pero que va arriba al número 2 a les llistes de singles d’Austràlia donant l’empenta que necessitaven per ser populars.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada