LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 7 de novembre del 2015

231 - MIGUEL POVEDA

Tenim avui la veu d’un barceloní nascut el 13 de febrer de 1973 pero que va créixer a Badalona, amb un pare murcià i una mare manxega, que no tenint cap ascendència andalusa li agrada cantar flamenc i de quina manera. Ell es Miguel Ángel Poveda León, més conegut com a Miguel Poveda, cantaor de flamenc, pero que també pot fer-ho cantant coplas, tangos, boleros o fados. Comença a cantar al 1988, però és en el 33 Festival Nacional del Cante de las Minas de La Unión (Múrcia) del 1993 quan és reconegut el seu valor artístic a un nivell més professional. Després del seu creixement artístic i personal, el 2003 trasllada la seva residència a Sevilla per ser més a prop de les fonts de l'art flamenc, sense oblidar Catalunya en la seva trajectòria musical, com ho demostra posteriorment amb el seu disc DESGLAÇ. Avui l’escoltarem amb el seu darrer enregistrament “Sonetos y canciones para la Libertad”, editat al març d’aquest 2015. Escoltem les primeres cançons i continuem parlant d’aquest magnífic disc. La primera es PARA LA LIBERTAD i tot seguit DESMAYARSE, ATREVERSE. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada