LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 24 d’octubre del 2015

229 - Otis Redding

Avui musica funky i soul per ballar, amb els millors èxits de ni mes ni menys que OTIS REDDING, que neix el 9/09/41 a Dawson –Georgia- i va morir el 10/12/67 en un accident al estavellar-se l’avioneta que era a tres minuts d’aterrar a Madison –Winsconsin-. Amb tan sols 26 anys OTIS y només del 1960 al 1967 dedicat a la musica, és considerat com un dels músics més importants de la història de la música soul, degut a la forta influència que va exercir sobre aquest gènere musical. Aquest fet que li valgué el sobrenom de "King of Soul",] així com un Premi Grammy a la Carrera Artística, la seva inclusió en el Rock and Roll Hall of Fame i el Songwriter Hall of Fame. I d’aquest breu pero bon compositor, cantant, guitarrista i pianista escoltarem primer totes les cançons que ens faran bellugar i al segon temps del programa les balades per ballar ben agafadets.

Anem dons per les tres primeres cançons de la nit FA-FA-FA-FA-FA i Love Man escrites pel mateix Otis Redding i la darrera d’aquest torn escrita per Sam Cooke Shake. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada