LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 28 de novembre del 2011

53 - FRANK SINATRA -duets-

Abans que res agrair a l’Anna Antoñico i a l’Albert Torras que van fer esment en el seu programa que tan la meva dona com jo som uns addictes al seu programa L’ENVELAT DE SANTS que el recomanem a qui li agradi la musica nostalgica i dels nostres records, i els hi vull tornar el regalet amb el programa de LAMEVAMUSICA d’avui dedicat a ells i als discs del Frank Sinatra amb el títol de DUETS, com el duet fantàstic que formen en el seu programa l’Anna i l’Albert.
Anem dons de cara al programa d’aquesta setmana dient-vos que aquest àlbum DUETS va ser per celebrar els seus 75 anys amb una gira nacional a l’any 1990.
Al desembre del 1990 i com a part de les celebracions l’alcalde de HOBOKEN el seu poble de naixement va fer una proclama en el seu honor.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada