LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 6 de novembre del 2011

50 - SADE

Dedicarem el programa d’aquesta setmana i del cinquantenari de programes a una cantant amb molt de glamour, de gran bellesa i molt cool que es el que necessita el nostre programa, parlem de Helen Folasade Adu, mes coneguda com a Sade, nascuda el 16 gener 1959 a Ibadàn –Nigeria- es cantant i compositora de mare anglesa i pare nigerià, als quatre anys va marxar a Anglaterra a viure amb la seva mare quan es va separar del seu pare. Va creixer escoltant discos de Nina Simone, Peggy Lee i Astrud Gilberto que era l’estil de musica que la fascinaba.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada