LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 14 de novembre del 2011

51 - FLEETWOOD MAC

Fleetwood Mac, és una banda creada al 1967 a Londres per Peter Green i Jeremy Spencer a la guitarra, John McVie al baix i Mick Fleetwood a la bateria, que des dels inicis ha patit constantment canvis a la seva formació i han estat variades les seves etapes de mes èxit. Els seus estils van anar canviant d'un blues tradicional als inicis, a rock i finalment a un pop suau i elegant. Els períodes de més èxits van ser en els seus inicis, quan entre els seus fundadors figurava Peter Green, i en els últims anys de la dècada dels setanta, quan la veu de Stevie Nicks i les cançons de Lindsey Buckingham van tenir molt èxit.
Peter Green, un dels seus fundadors va ser abans membre de la llegendària banda de John Mayall on també va tocar John McVie. Van publicar els discos Peter Green’s Fleetwood Mac, Mr. Wonderfull, Then Play on, English Rose i Pious Birds of Good Omen (àlbum recopila tori) i alguns dels seus senzills, com Black Magic Woman i la instrumental Albatros, van estar als primers llocs de les llistes a Anglaterra


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada