LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 1 de novembre del 2011

49 - HOMENATGE STEVIE WONDER

Tenim avui un disc molt agradable d’escoltar, primer perquè tots els temes son del gran Stevie Wonder, es nota que soc un fan d’aquest gran music, per això aquest serà el segon programa amb musica de Stevie, precisament el tema de capçalera del nostre programa, aquest en el que escolteu la veu de fons de la companya Caroline Couret presentant el meu programa dons es uns dels temes d’aquest fantàstic disc. De fet es uns tribut que els jazzeros li fan al Stevie Wonder, una recopilació de temes gravats per diversos artistes, en total 15, dels que escoltarem tots aquells que ens doni temps i triats sobre el meu gust que voldria coincidir amb el vostre. Com totes les compilacions de discos te punts forts i febles, però estic segur que mes d’un track serà una sorpresa molt agradable. I per començar la participació d’un percussionista que per ell sol ja paga la pena escoltar aquest disc, es RAY BARRETTO nascut a Puerto Rico i col·laborador amb entre molts d’altres amb Gararé, Celia Cruz, New World Spirit i amb un munt de gravacions entre d’altres amb Fania Records. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada