LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 21 de novembre del 2011

52 - GREASE

Que no ha guanyat el vostre partit polític en les eleccions??, cap problema, pregunteu a qualsevol partit i segur que ha guanyat, sempre guanyen, però oblidem-nos de el que ens ve durant els propers temps i prepareu-vos a gaudir del  programa que us he preparat per aquesta setmana, el musical GREASE que sembla que no te aturador dons ara mateix s’està representant a LAS ARENAS de Barcelona. Musical del 1972 creat per Jim Jacobs i Warren Casey i que sobre tot fa ser llançat a la fama  per la pel·lícula del mateix nom i protagonitzat per John Travolta i Olivia Newton John i que serveix de base al programa d’avui, escoltant tots aquells temes que ens siguin possibles.Aquest musical tracta l’historia de amor del rebel Danny Zuko que protagonitza John Travolta i l’innocent Sandy Olsson que no es altre que Olivia Newton-John. Es coneixen a l’estiu i en acomiadar-se no pensen tornar-se a veure, però no es així i quan ella va a matricular-se a l’insti de la seva amiga Frenchi es troba amb Danny que aquí es el lider dels T-Birds.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada