LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 5 de desembre del 2011

54 - NIRVANA Unplugged

Nirvana fou un grup de música grunge estat unidenc molt popular, fundat l’any 1987 a l’Aberdeen de Washington. Amb la cançó "Smells like teen spirit" del disc Nevermind de l'any 1991 el grup, Nirvana varen assolir el seu màxim nivell de popularitat i, amb ells, el punk-rock alternatiu els mitjans de comunicació anomenaven grunge. Escoltem primer que tot aquest famós tema com avançament del programa d’avui. 
De tota manera avui dedico el programa al MTV UNPLUGGED in NEW YORK és un àlbum en viu de la banda nord-americana de grunge, Nirvana, llançat al novembre de 1994. L'àlbum mostra el concert acústic que la banda va fer en els estudis Sony Music a Nova York el 18 de novembre de 1993. L'àlbum va guanyar un premi Grammy per Millor Àlbum de Música Alternativa al 1996. Una versió en DVD va ser llançada el 2007.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada