LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 24 d’octubre del 2011

48 - CAT STEVENS

Cat Stevens que va néixer a Londres el 21 juliol 1948 fill de mare sueca i pare grec-xipriota amb el nom de Steven Demetre Georgiou i que va tornar a canviar quan es va convertir a l’islam al desembre de 1977 adoptant el seu nom musulmà com a Yusuf Islam.
Al 1979, es varen subhastar totes les seves guitarres a la caritat i va deixar la seva carrera musical per dedicar-se a causes educatives i filantròpiques de la comunitat musulmana. Se li han donat diversos premis per la seva tasca de promoció de la pau al món, incloent al 2003 el Premi Mundial, al 2004 Premi de la Pau per a l’home i el Premi 2007 de la Mediterrània per la Pau. El 2006, va tornar a la música pop amb el seu primer àlbum de noves cançons de pop en 28 anys, titulat An Other Cup. Ara va professionalment pel sol nom de Yusuf.  El seu més recent àlbum, Roadsinger que va ser llançat el 5 de maig de 2009.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada