LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 27 de gener del 2017

287 - BEN HARPER

Faré avui un repàs a la discografia de BENJAMIN CHASE HARPER, conegut com a BEN HARPER, nascut el 28 octubre 1969 a Pomona a l’estat de California dels Estats Units. Cantant, compositor i multi-instrumentista. Va créixer entre Claremont i Pomona, ambdues situades a la regió de Inland Empire, en una família de músics d'orígens molt diversos: la seva àvia paterna era mig negra / mig índia cherokee i la seva besàvia materna era russa jueva, procedent de Lituània. Va ser a ella a qui va dedicar el seu àlbum Welcome to the cruel world. Dons com avui la musica d’aquest music serà un tastet de tots els seus discos comencem amb aquest dedicat a la seva besàvia editat l’any 1993 del que he triat BREAKIN’ DOWN i del seu disc del 1995 Fight for Your Mind escoltem el títol homònim. Sou a LAMEVAMUSICA a SANTS 3 RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada