LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 21 de gener del 2017

286 - LITTLE RICHARD

He preparat per avui un programa de rock, un dels reis del rock el cantant, compositor i pianista LITTLE RICHARD, nascut com a Richard Wayne Penniman el 5 de desembre de 1932 a Macon del estat de Georgia dels Estats Units.
Els seus primers enregistraments en els anys 50 eren una barreja de blues i rhythm and blues, amb una forta influència del gospel, però amb una habilitat tal que van marcar decididament una nova classe de música. De si mateix ha dit que es considerava com el "arquitecte" del rock and roll, però que el color de la seva pell va apartar de la glòria acaparada, entre altres, per Elvis. Prove d'una família humil, fill d'un destil·lador il·legal de whisky, va ser el tercer de dotze fills, passant la seva infància més proper a la seva mare que al seu sever pare. Gràcies a ella, va rebre classes de piano.
Comencem amb la seva musica, rock dels anys 1950s, pero que han versionat els Beatles, els Rollings, Deep Purple, la primera Can't Believe You Wanna Leave, li segueix Send Me Some Lovin' i acaba aquest primer cicle By The Light Of The Silvery Moon. Sou a LAMEVAMUSICA a SANTS 3 RADIO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada