LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 15 de gener del 2017

285 DEEP PURPLE

Des de començaments dels anys 1960 i amb molts musics de diferents formacions roqueres es va anar formant el que al 1967 finalment seria el grup. Després dels primers concerts a una gira per Dinamarca la primavera del 1968, la banda va decidir que el nom del grup seria Deep Purple. L'octubre del 1968, el grup va tenir un notable èxit als Estats Units amb la versió de la cançó Hush de Joe South, que formava part del seu primer disc, Shades of Deep Purple, raó per la qual foren contractats per fer de teloners de Cream de Eric Clapton, qui tenia molta rivalitat amb Blackmore el guitarra de DEEP PURPLE, a la gira del seu disc Goodbye. Dons de DEEP PURPLE escoltarem avui la seva millor musica. I començarem amb HUSH com us deia el seu primer èxit del primer àlbum Shades of Deep Purple i després una de les cançons extra de la seva reedició del seu segon disc The Book of Taliesyn publicat al juliol del 1969 Al Regne Unit que va passar inadvertit, pero en aquest disc sobresurten cançons com l'instrumental Wring That Neck, també coneguda com «Hard Road». Tot això a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada