LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 5 de gener del 2017

284 - DON McLEAN

Escoltarem avui la musica de DON McLEAN, nascut al 2 d’octubre de 1945 a Nova York, famós sobre tot per la balada American Pie. Encara que algunes de les seves primeres influències musicals inclouen a Frank Sinatra i Buddy Holly, McLean es va interessar per la musica folk. L'asma infantil va significar que es va perdre llargs períodes d'escola, en particular les classes de música, així i tot no va permetre que el seu amor per la música florís. Farem un repàs a tota la seva musica i la començarem amb el seu àlbum debut Tapestry registrat a Califòrnia l’any 1969 desprès de ser rebutjat 72 vegades per les discogràfiques. Finalment Mediarts el va editar, va tenir bones critiques però poca atenció popular. He triat d’aquest àlbum TRAPESTRY que dona títol al disc i Magdalene lane. Sou a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada