LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 29 de desembre del 2016

283 - BRUNO MARS

Avui som a divendres 30 de desembre de 2016, pero si ho sentiu repetit ja som al 2017 concretament a 2 de gener. Dons be per que celebrem tant el comiat de l’any o per rebre el nou any he triat un bon cantant, que ens donarà alegria i la possibilitat de poder ballar amb molt de ritme. Aquest bon cantant, compositor, productor, actor de doblatge i coreògraf es PETER GENE HERNANDEZ però conegut en el mon artístic com a BRUNO MARS. Procuraré avui no parlar massa i deixar-vos escoltar i ballar el màxim possible. Tan son dir-vos que Bruno Mars neix a Honolulú al 1985 i que a dia d’avui ha editat tres àlbums.
El primer al 2010 que anomena DOO-WOPS & HOOLIGANS.
Va ser al 2012 que edita UNORTHODOX JUKEBOX i el darrer 24K MAGIC aquest 2016.
Dons d’aquest tres discos escoltarem avui la seva musica.

Anem dons per ordre d’edició i del primer disc DOO-WOPS & HOOLIGANS, escoltarem THE LAZY SONG i GRENADE. Sou a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO. I no marxeu que després tenim les millors cançons, això es sols per fer boca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada