LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 25 de novembre del 2016

278 - QUEEN de 1986 a 1991

Continuant amb el programa 262 del 13 de juny passat, que vaig dedicar als QUEEN des dels seus inicis i fins al 1986 amb el disc A kind of magic. I com a recordatori de que ahir día 24 de novembre va fer 25 anys de la mort del lider de la banda Freddy Mercury. Gran part de les cançons d'aquest disc haurien estat requerides com a BSO de la pel•lícula Highlanders. A finals d'aquell mateix any es publica el segón disc en directe del grup "Live Magic" que recull alguns retalls dels concerts realitzats a l'Estadi de Wembley i el Knebworth Park de Londres i el Nepstadion de Budapest, que corresponen a la seva ultima gira MAGIC TOUR. Queen anuncia que es prenen un descans. Alguns mitjans ho anunciaran com una dissolució. Pero nosaltres a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO encara som amb l’àlbum A kind of magic del que continuem gaudint amb aquests temes ONE VISION i FRIENDS WILL BE FRIENDS.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada