LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 3 de desembre del 2016

279 - GOSSOS –a l’Auditori 15 anys

Al programa d’avui escoltarem el disc del grup GOSSOS en directe, per celebrar al 2008 l'any del quinzè aniversari de Gossos, que va iniciar la seva celebració a L'Auditori dins del marc del 19è Festival de Guitarra de Barcelona. Aquest concert va repassar els principals èxits de la seva carrera junt amb temes més recents del llavors últim disc, "Oxigen" del 2007. En aquesta inauguració, el quintet va estar acompanyat de diversos amics i convidats que varen fer d’aquesta nit una nit inoblidable.
Aquest mateix any 2008, GOSSOS van ser guardonats amb el Disc Català de l’Any per Radio4 i els Premis Enderrock a la millor cançó, al millor grup, al millor disc i millor videoclip. A més, varen obtenir el seu primer disc d’or després d’haver assolit les 42.000 copies de l’àlbum Metamorfosi.

Comencem ja a escoltar aquest disc que no podrà ser en la seva totalitat perquè te una durada superior a la del nostre programa, així ON PODER ANAR i EL CAMI son els primers títols de la nit al nostre programa LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada