LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 17 de novembre del 2016

277 - Michel Camilo & Tomatito

Avui divendres 18 de novembre al Palau de la musica Catalana de la nostre ciutat i a la mateixa hora que comença el nostre programa, tot aquell que hagi adquirit una entrada podrà escoltar els mateixos intèrprets i una musica similar a la que tots nosaltres escoltarem avui, això si, en comptes de enllaunats serà en rigorós directe, però a canvi d’uns quants euros. Dons be al nostre programa escoltarem la musica del disc SPAIN forever que estic convençut interpretaran avui a Palau Michael Camilo i Tomatito.
Michel Camilo neix al 1954 a Santo Domingo de la República Dominicana, compositor de musica i pianista que ha destacat sobre tot al mon del jazz, pero també a la musica simfònica.
I José Fernández Torres guitarrista flamenc nascut a Almeria al 1958. De ben petit escolta el toc del seu pare, també anomenat Tomate, i el del seu avi, Miguel Tomate. És nebot del llegendari tocador Niño Miguel.

Anem per la musica d’aquest disc editat aquest 2016, Michel Camilo i Tomatito obren aquest nou disc amb un personal homenatge a un dels seus artistes favorits, al guitarrista i compositor brasiler Egberto Gismonti, fent una versió lírica del seu clàssic "Aigua i vinho". El següent homenatge al desaparegut contra-baixista Charlie Haden pren la forma d'una interpretació íntima de la seva Our Spanish Love Song. Sabeu que sou a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada