LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 10 de novembre del 2016

276 - COVER dels BEATLES

La musica que escoltarem avui es reconeguda per tothom, es musica dels Beatles, però no l’escoltarem en la seva veu sinó en algunes de les infinites versions que n’han fet un munt de cantants, grups, orquestres i de tot aquell que toca musica.
Algunes ens sorprendran, altres les haurem escoltat, però segur que de totes tindreu un bon record, almenys de les originals interpretades pels seus autors.
Crec que no hi ha altre compositor del que s'han fet mes versions que dels Beatles, comproveu-ho anant a la Wiki i posant “Versions de les cançons dels Beatles”. Al·lucinareu.
Anem per ells que en tinc unes quantes.
Començarem primer per les versions que han fet les cantants femenines i en aquest grup tindrem tres dames del jazz i del soul, i no se quina triaria per assistir a un dels seus concerts, si fossin vives.
La primera Ella Fitgerald, Lady Ella com era coneguda i la seva versió de A Hard Day's Night,
Li segueix un altre dama NINA SIMONE, pianista i cantant de jazz, blues i soul, caracteritzada per la seva pasió i el tremolo de la seva veu, el tema HERE COMES THE SUN.

I la darrera serie, per mi la millor cantant dels anys 2000 AMY WINEHOUSE, quin plaer escoltar aquesta dona en el tema ALL MY LOVING o en qualsevol altre. Sou a LAMEVAMUSICA a SANTS 3 RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada