LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 26 de desembre del 2015

238 - Jamiroquai

Tenim avui la bona musica de JAMIROQUAI banda britànica de funk, disco i acid jazz i que utilitzarem per tancar l’any 2015 i aprofitar-los per ballar el cap d’any, o sigui que baixeu el podscat i escoltem-los. El nom d’aquest grup es un joc de paraules que inclou el nom de la tribu IROQUOIS que van sorgir als Grans Llacs de Canada al sud d’Ontario i el vocable anglès JAM que designa una sessió de jazz i vet a qui JAMIROQUAI. El seu líder i la cara més coneguda del grup és en Jason Cheetham Kay, més conegut com a Jay Kay. És conegut per la seva original manera de ballar, que sempre és improvisada i pels seus estrambòtics i exagerats barrets. Després d'una maqueta que es diu que encara circula per Internet i un single de l'any 1992 amb el titol When you gonna learn que va causar gran expectació, Jamiroquai publiquen el seu primer àlbum el 1993 amb el títol de Emergency on planet earth. Quedem-nos aquí i escoltem aquest When you gonna learn i Too Young To Die a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada