LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 19 de desembre del 2015

237 - Piano per NADAL

Programa dedicat al relax, la tranquil•litat, el recolliment. Amb aquests temps tan atabalats que corren interessa de tant en tant aturar-se, pensar i relaxar-se per exemple amb la musica que avui ens acompanyarà. Aixi dons prepareu-vos per escoltar musica clàssica on el piano es l’instrument dominant, en solitari o acompanyat per altres instruments. Peces dels mestres mes grans de la musica simfònica i que segur que tots estarem molt mes tranquils desprès del programa d’aquesta nit. Baixeu-lo del podscat i el tindreu sempre a la vostre disposició. I comencem escoltant aquesta bona musica amb l’andante del Concert per a piano núm. 21, en do major, que és una composició musical per a piano i orquestra escrita per Wolfgang Amadeus Mozart que la va acabar el 9 de març de 1785 i executat l'endemà al Teatre de la Cort de Viena amb el mateix Mozart com a solista. I tot seguit Jesús, alegría dels homes, desè moviment de la cantata Herz und Mund und tat und Leben del compositor alemany Johann Sebastian Bach. Escrit per cor de quatre veus i orquestra. Sou a SANTS3RADIO sou a LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada