LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 13 de desembre del 2015

236 - ADAMO

SALVATORE ADAMO neix l’1 de novembre de 1943 a Comiso a Sicilia, cantautor italo belga dels anys 60s i 70s, amb fama internacional. Es un cantant romàntic que ha sabut transformar escenes de la vida quotidiana en versos carregats de poesia i romanticisme.. La seva carrera musical, als inicis, van consistir en reunions estudiantils. Pero l'any 1960 va participar en el concurs de Radio Luxemburg com a cantant i compositor de la cançó Si j'osais i va guanyar la final disputada a Paris el 14 de febrer. El seu primer gran èxit va ser Sans toi, ma mie al 1963 a Bèlgica, que es va transformar en el Nº1 del hit parade belga. A l'àlbum de debut, 63/64 surt amb els dos temes Tombe la neige i Vous Permettez, Monsieur aconseguint un gran èxit internacional, tan a Holanda, Luxemburg com a França. Al 1965 actua al cèlebre Olympia de Paris. Cantant poliglota, Adamo va esdevenir ràpidament una estrella a tan a Europa com a Amèrica del Sud i especialment al Japó, on la cançó Tombe la neige va ser N°1 durant divuit mesos. Una gira per Itàlia, Suïssa i Turquia li va permetre renovar els seus èxits. I amb així, a finals dels seixanta era l'artista que més discos venia després dels Beatles. Escoltem aquest tres temes a la sintonia 103,2 de SANTS3RADIO i al teu programa de LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada