LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 21 de novembre del 2015

233 - Elton Jhon de 1973 a maig 75

Avui escoltarem la millor musica d’ELTON JOHN des de 1973 i fins a maig de 1975, encara que tot va començar a finals dels seixanta, com ja deia en l’anterior programa 191 de LAMEVAMUSICA i que varem escoltar la musica des de l’inici fins al 1972. Avui repassarem els àlbums Goodbye Yellow Brick Road, Caribou i Captain Fantastic and the Brown Dirt Cowboy.

ELTON JOHN va arribar al 1973 a la cúspide de la seva carrera amb el llançament del seu treball més important i valorat, el disc Goodbye Yellow Brick Road, que n’es el seté de la seva prolífica discografia amb cançons com Candle in the Wind, que en va composar com a tribut a Marilyn Monroe i desprès també la va fer servir per a la princesa DIANA, i el tema que va ser n. 1 als Estats Units Bennie And The Jets, i son les dues primeres de la nit que escoltem a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada