LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 28 de juny del 2015

219 Roberta Flack & Gladys Knight

Farem avui un programa dedicat a dues grans cantants de soul, negres, contemporànies nascudes tan sols amb cinc anys de diferencia i ho farem per ordre tot començant per Roberta Flack, nascuda a Black Mountain –Carolina del Nord el 10 febrer de 1939 i filla de l’organista de l’església baptista de Nashville, motiu que la va orientar musicalment a tocar el piano de molt jove. Va rebre classes musicals a l’Universitat Howard i va ser descoberta per Less McCann quan cantava en un club de jazz, que la fa firmar amb la discogràfica Atlantic Records. Els seus dos primers àlbums (First take a 1969 i Chapter 2en 1970) tot just van sonar i no van arribar a col·locar cap senzill. Però això va canviar quan a la banda sonora de Play Misty for Me es va incloure una versió de The First Time Ever I Saw Your Face, cançó del cantant folk Ewan McColl, que ja apareixia en el seu àlbum debut. El single es va convertir en número 1 i va romandre al capdamunt sis setmanes, convertint-se en un dels majors hits de 1972. Aquell mateix any Roberta Flack va gravar un àlbum amb el seu company de classe Donny Hathaway del que va sortir l’èxit Where is the Love, així dons escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada