LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dijous, 2 de juliol del 2015

220 - ERIC BURDON

Estic ben segur que la musica que escoltarem avui, sobre tot per les persones de certa edat, us recordaran la bona musica de rock i blues rock dels 60s. Fou membre fundador i cantant del grup THE ANIMALS amb títols clàssics com aquell “La casa del sol naixent”, que tots els grups que començaven en aquells temps a Catalunya la varen tocar. El que no se si tothom sap es que l’anima tant de aquest grup The Animals, com els Wars, fent duet amb altres cantants sobre tot amb Brian Auger i darrerament amb els The Greenhornes es ERIC BURDON. Però també ha cantat en solitari en un munt d’ocasions fent jazz fusion i tota mena de musica. El so de THE ANIMALS va influir en molts grups de rock alternatiu, brit i power pop, així com amb les bandes Deep Purple, The Black Crowes, The Hives i moltes altres essent la veu D’ERIC BURDON respectada per molts cantants com Jim Morrison, Robert Plant, Joe Cocker i d’altres. I Començarem la musica del programa amb el tema que els va llençar a la fama aquella cançó folk dels Estats Units d’autor desconegut House Of The Rising Sun i els seguiran dos temes, també èxits dels 60s Gonna Send You Back To Walker i It's My Life a la sintonia 103,2 de SANTS3RADIO i al teu programa de LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada