LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 13 de juny del 2015

217 The Rolling Stones (5) 1983/2005

Aquest programa d’avui serà el cinquè dedicat al grup britànic de música rock The Rolling Stones, continuant des de el darrer dedicat en aquesta banda per tant del 1983 i fins a 2005, recordant-vos que cada any de LAMEVAMUSICA li hem dedicat un programa als Rolling Stones i la temporada passada ja varem repassar aquest grup fins l’any 1981.
Etapa del 1983 al 1988 també anomenada l’Etapa de Crisi. 
El 7 de novembre de 1983 publiquen Undercover, promocionat dies abans pel senzill Undercover of the Night i que es el primer tema de la nit i de l'àlbum, àlbum que va ser considerat com un intent de Jagger per aconseguir un so compatible amb les noves tendències musicals, però malgrat l'entusiasme inicial de la crítica, la producció amb abundant contingut sexual i políticament violent, va ser fredament rebut pel seu públic. Mentrestant Ron Wood travessava una crisi de salut a causa de la seva addicció a les drogues. A fins de l'any, Jagger signa un contracte solista en paral·lel amb la CBS Records. Richards va interpretar el gest com una falta de compromís amb la banda. També d’aquest album escoltarem It Must Be Hell a LAMEVAMUSICA a SANTS 3 RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada