LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 1 de febrer del 2015

198 - RAY CHARLES sings COUNT BASIE swings.

Ray Sings, Basie Swings és un àlbum pòstum que barreja inèdites interpretacions vocals de Ray Charles, gravades en concerts en viu a la dècada dels 70, juntament amb temes instrumentals gravats mes recentment per l'orquestra de Count Basie. També compte amb un cor format per The Raelettes, que formen les vocalistes Patti Austin, Valerie Pinkston, Lynne Fiddmont, Sandy Simmons, Darlene Perry, Sharon Perry, Lorraine Perry i la Maxi Anderson. I aquests son el títols dels temes de l’àlbum i que escoltarem els màxims possibles amb la durada del nostre programa:
"Oh, What a Beautiful Mornin'" (Oscar Hammerstein, Richard Rodgers)
"Let the Good Times Roll" (Moore, Theard)
"How Long Has This Been Going On?" (George Gershwin, Ira Gershwin)
"Every Saturday Night" (Hogan, West)
"Busted" (Harlan Howard)
"Crying Time" (Buck Owens)
"I Can't Stop Loving You" (Don Gibson)
"Come Live with Me" (Bryant, Bryant)
"Feel So Bad" (Johnson, Temple)
"The Long and Winding Road" (John Lennon, Paul McCartney)
"Look What They've Done to My Song (Melanie Safka)

"Georgia on My Mind" (Hoagy Carmichael, Stuart Gorrell)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada