LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 15 de febrer del 2015

200 - LAVOSTRAMUSICA

Avui farè el programa n. 200 de LAMEVAMUSICA que en realitat serà LAVOSTRAMUSICA. Som a la sintonia 103.2 de SANTS 3 RADIO, el nostre tècnic es en Jordi Lozano, i aquest que us parla Antoni Romero amb l’elaboració del programa.
Serem amb vosaltres en aquesta sintonia tots els dilluns de 10 a 11 de la nit i  repetim dimecres de 9 a 10 del vespre i si ho voleu per Internet a la web de SANTS 3 RADIO.
Com us deia a l’entradeta avui celebro el programa n. 200 amb gran alegria de haver pogut arribar fins avui amb millors i pitjors programes però sempre amb la màxima voluntat de que fos el millor. Vaig començar a caminar amb la musica que mes m’agrada el 20 de setembre de 2010 i per tal de celebrar aquest numero rodó de programa ho he volgut compartir amb els companys d’emissora que tenen programa i que la musica la tenen molt present. Per tant avui no serà LAMEVAMUSICA serà LAVOSTRAMUSICA dedicat a vosaltres a través de la musica de la Anna Antoñico i la Caroline Subias, el Sergi Loras, també l’Enric Fernàndez , en Llorenç Gasset i com no la musica secreta del tècnic de l’emissora en Jordi Lozano. I per tot això aniré a gravar el programa amb cada un d’elles o ells en el dia d’emissió dels seus programes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada