LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 8 de febrer del 2015

199 - João Gilberto

Aprofitant aquests carnavals i aprofitant, també la meva debilitat per la musica brasilera, aprofitarem i perdoneu tanta redundància per escoltar la musica amb la guitarra i la veu de João Gilberto. Escoltarem bossa nova sense estridències amb la càlida veu de Gilberto i aquesta guitarra que acompanya en el punt just. He triat l’àlbum Eu sei que vou te amar, gravat en viu i llançat al 1994.

El nom de naixement d’aquest music i cantant brasiler nascut el 10 de juny de 1931 a Juazeiro es João Gilberto Prado Pereira de Oliveira i se’l considera junt a Antonio Carlos Jobim com un dels creadors de la bossa-nova. Aquest disc "Eu Sei Que Vou Te Amar" te una durada total de 49:10 i 18 cançons que us aconsello escolteu amb tranquil·litat i pau que es el que transmet aquest gran cantant. I anem pels dos primers temes del disc, el primer Eu Sei Que Vou Te Amar i tot seguit Desafinado a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada