LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dissabte, 21 de febrer del 2015

201 - COLD PLAY - Live 2012 -

Coldplay és una banda anglesa de rock alternatiu formada l'any 1997 a Londres i composada per Chris Martin, cantant, guitarra i teclats, Jon Buckland a la guitarra, Guy Berryman al baix i Will Champion a la bateria.
Les seves influències son U2, Pink Floyd, REM, Bob Dylan i també han estat comparats amb bandes com Radiohead o Oasis.
A la seva pàgina de Myspace es descriuen com una banda de soft rock molt dur. Les cançons acostumen a ser meditatives i romàntiques que reflecteixen les seves emocions.
L’àlbum que escoltarem avui, en el màxim del nostre temps al programa es Live 2012 que correspon a tota la documentació oficial recopilada per COLDPLAY a la seva gira mundial Mylo Xyloto Tour. El projecte consisteix en una pel·lícula sobre els concerts realitzats durant la gira de promoció d’aquest àlbum. Tant la pel·lícula com l'àlbum foren enregistrats durant diversos concerts de la gira, que va començar a l'octubre de 2011 i va finalitzar el setembre de 2012. 
Escoltem a LAMEVAMUSICA i per començar el programa l’ introducció d’aquest disc amb el nom de MYLO XYLOTO tot seguit HURTS LIKE HEAVEN i també IN MY PLACE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada