LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

divendres, 28 de novembre del 2014

189 - AC/DC

En el programa d’avui escoltarem musica que no es la habitual en el meu programa, avui he preparat la musica dels germans d’origen escocès Angus i Malcolm Young líders del grup de hard rock i blues rock que es forma a Sidney –Australia- amb el AC / DC  l’any 1973, Això si he comptat amb l’inestimable ajuda i col·laboració del meu nebot PEPE que m’ha sabut introduir en aquesta musica no massa coneguda per a mi. Gracias PEPE.

Els circuits de pubs australians van ser testimoni dels primers mesos de vida del projecte, temps que van patir diversos canvis a la banda. Però al 1974, l'arribada del cantant Bon Scott, es va convertir en la peça clau de l'èxit del grup. La seva presència en escena, al costat dels germans Young, el va convertir en un dels personatges més carismàtics de la història del rock. La formació s'estabilitzaria amb Mark Evans al baix i Phil Rudd com a bateria. Els seus primers àlbums a Australia van ser High Voltage i TNT, d’aquest darrer escoltem els temes The Jack i T.N.T. que es un tema de blues, pur i dur. Tot això a la vostre emissora SANTS3RADIO i al vostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada