LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 9 de novembre del 2014

186 - CHICAGO

Chicago a  mes d’una ciutat nord americana de l’estat de Illinois és un grup de pop-rock i banda de jazz-fusió americana formada el 1967 a la ciutat del mateix nom. La banda va començar com un grup experimental de rock i més tard es va traslladar a un so més suau (soft-rock), arribant a ser famós per a la producció d'una sèrie de balades d'èxit. Han tingut i tenen una presència constant a les llistes d'èxits, especialment durant els anys 70 i 80. Després dels Beach Boys, en termes de vendes de singles i àlbums, Chicago és el grup de musica de més èxit als Estats Units.
Segons la revista Billboard, Chicago va ser el líder de senzills dels EUA durant la dècada dels 70. Han venut més de 120 milions d'àlbums en tot el món, anotant 22 d'or, 18 de Platí, i 8 de multi-platí. En el transcurs de la seva carrera han tingut cinc àlbums al N.1, i han tingut vint-i-un cançons hits.

El grup continua en actiu, el passat mes de juliol va actuar a l’Auditori de Barcelona. Començarem escoltant musica del primer disc de maig del 1969 que anomenen Chicago Transit Authority amb dos titols dels mes escoltats I'm a Man i a Does Anybody Really Know What Time It Is¿, a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada