LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

diumenge, 16 de novembre del 2014

187 - DONOVAN

He triat per avui la música del que inicialment va esser un cantant de folk, li deien el Bob Dylan britànic, ell es Donovan Phillips Leitch pero conegut com a DONOVAN que neix a Maryhill, Glasgow, Escocia el 10 de maig de 1946, cantautor, poeta i guitarrista. Va emergir a mitjans dels anys seixanta com a cantant folk, però aviat es va deslligar d'aquesta etiqueta desenvolupant un estil eclèctic i singular que barreja folk, jazz ,pop ,psicodèlia i la música del món, sobretot el calypso. Encara que les primeres gravacions són de 1964, Donovan va saltar a la fama al Regne Unit a principis de 1965, gràcies en part a les seves aparicions en el popular programa de televisió britànic Ready Steady Go!. Va signar amb Pye Records i va publicar al 1965 els seus dos primers àlbums, de so folk, What 's Bin Did and What' s Bin Hid i Fairytale, que van obtenir molt bones vendes gràcies en part a l'èxit d'alguns singles com Catch The Wind, Colours o Universal Soldier. El so de Donovan en aquests discos, encara que familiar al del Dylan primerenc, té tocs molt personals, en part gràcies a la temàtica de les seves lletres , a la seva peculiar veu ia la seva depurada tècnica guitarrista, més avançada llavors que la de Dylan. Dons escoltem aquests tres primers temes de la nit a LAMEVAMUSICA de SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada