LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimecres, 18 de juny del 2014

171 ELS PETS (1998-2007)

Com us deia al primer programa dedicat a ELS PETS, exactament al numero 62 del 30 de gener de 2011, Els PETS es una banda pop catalana, nascuda a les terres tarragonines, exactament a Constantí al Nadal de 1985, ja fa quasi 29 anys i que encara continuen donant guerra. Son els mateixos elements que la varen formar LLUIS GAVALDÀ a la veu i la guitarra, Joan Reig a la bateria i la veu i Falin Caceres al baix. A l’inici tenien uns cors femenins que s’anomenaven LES LLUFES. S’autoanomenen “rock agrícola” per diferenciar-se del rock català que es feia al pais. Al programa d’avui ens dedicarem des de el disc SOL de l’any 1999 fins al disc COM ANAR AL CEL i TORNAR del 2007, en propers programes farem la resta de la seva historia discogràfica i fins aquell moment.
Així dons i per rigorós ordre d’edició al 1999 surt el disc SOL que va suposar una nova empenta pel que fa a la definició d'un so més madur i personal. Des de llavors, el grup ha evolucionat des del rock festiu dels inicis cap a una identitat més intimista i madura. Escoltem els primers temes de la nit com Tantes coses a fer i Ja faré cap i les escoltem aquí a SANTS 3 RADIO a LA MEVA MUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada