LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 2 de desembre del 2013

143 Celia Cruz - A Night Of Salsa (& Friends)

Aquesta setmana farem una tombada al mitjó i així com en el programa anterior  teníem amb Silvia Perez Cruz una veu suau, dolça i amb molts matisos, res a veure al programa d’avui que tenim a CELIA CRUZ una guarachera anomenada com “La Reina de la Salsa” amb un torrent de veu d’una gran potencia, combinat amb el ritme de la musica caribenya, de la que era una lider. 
Neix al barri de Santos Suarez de La Habana al 1922, i ja adolescent acostumava a recórrer programes de radio on buscaven nous talents musicals, i mes tard va començar actuacions a centres nocturns de la capital cubana, incloent TROPICANA, on no es permetia que els negres poguessin actuar.
Difícil, pels mols registres que te la Celia Cruz, poder triar les cançons que escoltarem avui, pero entre tots he triat un gran disc en directe del 2000 que anomena A NIGHT OF SALSA & FRIENDS i que comença amb MI VIDA ES CANTAR i com sempre els seus concerts tenien al seu inici el famós ASUCAR que escoltarem en la seva presentació davant el públic, i desprès un tema on explica la seva vida LA DICHA MIA acompanyada pel millor de la musica cubana i antillana, escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.    


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada