LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 25 de novembre del 2013

142 JAMIE CULLUM -Momentum-

Li dedico el programa d’aquesta setmana a un jove music i cantant que aquesta setmana, exactament el dijous 28, tindrem la sort de poder veure i espero que gaudir al teatre de la Av. Paral·lel a BARTS dins el 45è festival de jazz internacional de Barcelona, ell es JAMIE CULLUM.
Ens diu el cartell anunciant de presentació al Festival. “Protagonista, fa tres i set anys, de dos dels concerts més celebrats de la història recent del festival, Jamie Cullum torna a Barcelona amb un disc que podria ser perfectament considerat el millor de la seva carrera. Es tracta de Momentum, en el qual grava per primera vegada amb la seva banda de directe, escriu la major part de les cançons i torna a demostrar que la seva, continua sent una de les ments que millor ha assimilat el significat de llibertat en el món del jazz. Juxtaposant, amb una naturalitat de geni, l'amor per Cole Porter amb l'amor per Rihanna, la passió per Aphex Twin amb la passió per Thelonious Monk, Cullum es reafirma un cop més com un dels talents més lluminosos de la música del segle XXI.”

Escoltem els dos primer títols d’aquest àlbum MOMENTUM que son The Same Things i Edge of Something, a la nostre emissora SANTS3RADIO i al nostre programa LAMEVAMUSICA.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada