LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 9 de desembre del 2013

144 JOHN LENNON

John Lennon, nascut com a John Winston Lennon a la ciutat britànica de Liverpool, el 9 d octubre de 1940 i mort a Nova York el 8 de desembre de 1980, ahir diumenge va fer 33 anys del seu assassinat perpetrat per un admirador amb problemes mentals, Mark David Chapman. I es aquest el motiu del programa que avui li dedico.
John Lennon va ser un músic multi instrumentista i compositor que va saltar a la fama com un dels membres fundadors de The Beatles, la banda de rock britànica reconeguda com la més comercialment reeixida i críticament aclamada en la història de la música popular. Juntament amb Paul McCartney, va formar una de les parelles de compositors més reeixides del segle XX.

L'àlbum d’estudi debut en solitari de John Lennon, el va anomenar “John Lennon / Plastic Ono Band” de l’any 1970, inclou la cançó Mother, que parla sobre els seus sentiments per l'abandonament dels seus pares quan era un nen, aquest mateix any, les revolucionàries opinions polítiques de Tariq Ali, escriptor pakistanès, expressades quan va entrevistar Lennon, i que van inspirar el cantant a escriure Power to the People i que va publicar en un senzill, escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada