LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 6 de maig del 2013

120 - UMPAH-PAH i Adrià Punti


Umpah-pah va ser un grup de rock de la ciutat de Girona. Encapçalat per Adrià Puntí (veu, lletres i harmònica), acompanyat de Jordi Gimbernat i Pau Marquès a las guitarres, Joan Solà Morales (baix), Francesc Terrades (teclats) i Marc Marquès (bateria), el grup es va fundar el 1989 i es va dissoldre el 1996. Podríem dir que Adrià Punti va esser l’anima i líder d’aquest grup i per això aquest programa el dedico tant al conjunt com al personatge.
Adrià Puntí neix a Salt el 13 de juny de 1963 és music i cantant. Actualment es presenta amb el seu nom real Josep Puntí. La seva vida artística comença el 1980 amb el grup La Felaction on The Rocks i ja el 1983 guanyà un concurs de Cançó a Banyoles. Es dóna a conèixer a partir del 1989 com a cantant solista, cervell i cor del grup Umpah-pah. L’any 1990 fan una maqueta i el primer àlbum del grup es Raons de pes editat l’any 1991. D’aquest primer àlbum, pot esser el mes creatiu i el que forma el gruix del programa d’avui.    

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada