LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 13 de maig del 2013

121 - Vinicius,Toquinho,Jobim, Miucha




La musica que escoltarem avui correspon a una actuació gravada a Rete 3 Radio Svizzera Italiana en el programa Dallo Studio 3 Show, el dia 18 d’octubre de 1978. per Tom Jobim, Vinicius de Moraes, Toquinho i la cantant Miucha. Escoltarem un mostrari de les grans cançons brasileres, algunes del mateix Vinicius o de Tom Jobim, i d’altres grans compositors de Brasil. El format del programa d’avui serà totalment diferent en el d’altres programes, donat que es un concert seguit i així gravat, no vull que os perdeu el fil d’unió de uns temes amb altres i per tant, tan sols us anunciaré el títol de la següent cançó a escoltar.
Aquest concert es la culminació d’un munt de concerts per tota Europa, desprès de l’èxit del seu show que omplia totalment el Caneçao del 1977.
Clar estar Tom Jobim ofereix la seva veu i el piano, Vinicius la seva veu, Toquinho la guitarra i la veu, Miucha la seva veu i també compten amb Azeitona al baix, Mutinho a la bateria, Roberto Sion a la flauta i el saxo i la percussió es de la Georgina de Moraes, filla del Vinicius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada