LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 29 d’abril del 2013

119 - Earth, Wind & Fire


Dedicarem el nostre programa a una banda nord americana de gran abast musical, des de el soul, musica disc, R&B, funk, jazz i rock. Un dels grups que han tingut mes èxit tant de públic i de critics del segle 20. Ells son Earth, Wind & Fire, banda fundada a Chicago per Maurice White al 1969 i que ha continuat com a líder en tota la durada del grup. Van ser nominats a 20 premis Grammy, guanyant-lo sis vegades el grup i dos dels seus membres Maurice White i Philip Bailey diferents premis individuals. En els seus inici el grup tenia el nom de Peppers Salty que van modificar al incorporar nous membres.
Earth, Wind & Fire és conegut pel so dinàmic de la seva secció de vents, els seus espectacles enèrgics i elaborats, i la interacció entre les veus contrastants del falset de Philip Bailey i la veu tenor de Maurice White. També en tots els àlbums de la banda tocan un instrument africà com es la kalimba. Durant la dècada dels 70 i principis dels 80, la banda va tenir molts èxits, entre ells i corresponen a l’àlbum editat al 1975  That’s the way of the World, tenim aquest dos temes, el primer que dona títol a l’àlbum i Shining Star, les dues incloses al Saló de la Fama del Grammy. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada