LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 27 de maig del 2013

123 - Rolling Stones 73/76

Dedicarem el programa d’avui al grup britànic de música rock The Rolling Stones, però des de 1973 i fins a 1976, recordeu que a cada any de LAMEVAMUSICA li hem dedicat un programa als Rolling Stones i la temporada passada ja varem repassar aquest grup fins l’any 1972. Com dèiem l’any anterior The Rolling Stones es caracteritzen per melodies senzilles y estructures simples amb pocs acords, amb lletres crues tocant temàtiques socials i amb un contingut explícitament sexual. Repassarem els àlbums Goats Head Soup, It’s only rock ‘n’ roll i Black and blue, dels anys 1973 a 1976. Goats Head Soup es el 11è àlbum d’estudi al Regne Unit i el 13è als Estats Units de la banda britànica Rolling Stones, editat al 1973. Aquest disc representa un canvi de direcció respecta al so de Exile on Main St., on reflexa l’ambient musical d’aquells anys amb l’aparició del funk i la retornada del soul. Al novembre del 72 la banda es trasllada al Kingston –Jamaica- on van procedir a la seva gravació.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada