LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 22 d’abril del 2013

118 DAVID BOWIE

David Robert Jones a qui coneixem com a DAVID BOWIE, compositor, music, actor, neix a Brixton (Londres), el 8 de gener de 1947. Va esser un nen superdotat i decidit aixi com rebel i lluitador. Als sis anys va formar part del cor de la seva escola on també tocava la flauta. Als nou anys la seva forma de ballar resultava molt imaginativa i els seus profesors les seves interpretacions eren “vistosament artístiques”. Ha sigut una figura important a la musica popular durant 50 anys i sempre se l’ha considerat com un innovador, importants sobre tot els seus treballs de la decada dels 70, per la seva peculiar veu i la profunditat de la seva obra.
El seu interes per la musica es va reforçar quan el seu pare va portar a casa una col.lecció de vinils d’artistes com The Platters, Fats Domino, Little Ricchard i sobre tot Elvis Presley, del que David Bowie va dir que havia escoltat cantar a Deu. Mes tard el seu germanastre Terry Burns, el va introduir al mon del jazz modern i es va entusiasmar amb Charles Mingus i John Coltrane. De fet la seva mare li va regalar un saxo de plàstic al 1961 fet que va fer que comences a rebre classes d’un music local. Va ser al juliol de 1969 que va aconseguir el seu primer èxit amb SPACE ODDITY que va arribar al Top 5 de la llista britànica.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada