LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 8 d’abril del 2013

116 - ETTA JAMES


Repassarem avui part dels quatre primers àlbums de ETTA JAMES nascuda a Los Angeles (California) al 1938 i que ens va deixar el 20 de gener de 2012, cantant de soul i R&B. Va ser prodigiosa en el seu to de veu i això li va permetre convertir-se en una cantant de gospel, interpretant en el cor de la seva església de barri a Los Angeles. Va començar a fer interpretacions a la ràdio als cinc anys, sota la tutela i instrucció del seu professor. Es va traslladar a San Francisco el 1950, formant immediatament un grup amb dues cantants mes. Quan tenia 14 anys, va presentar la seva primera audició amb el director d'orquestra Johnny Otis.

Etta James al 1960 comença a treballar amb la discogràfica Chess Records de Chicago. Immediatament, la seva carrera va aconseguir un nivell altíssim de popularitat, no només va fer un parell de duos amb el seu nuvi Harvey Fuqua, cantant líder dels Moonglows, a mes individualment  va gravar cançons com l'apassionada balada All I Could Do Was Cry, aconseguint el més alt de les llistes d'èxits de R & B, amb el seu àlbum debut, At Last! que va ser llançat a la fi de 1960 i es destaca per la seva variada selecció de música de clàssics del jazz i rhythm and blues (R & B). L'àlbum també va incloure el clàssic I Just Want to Wake Love to you.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada