LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 21 de gener del 2013

106 - ROD STEWART


Roderick David "Rod" Stewart  comunament conegut com a ROD STEWART es a qui li dediquem el programa d’avui, nascut al gener de 1945 al mateix Londres, per tant  amb 68 anys acabats de fer, es com tots sabeu cantant i compositor. Amb una característica veu ronca es va fer famós als 60 i 70s amb els grups de Jeff Beck i Faces. Va quedar fascinat per Otis Redding actuant en un concert i va començar a escoltar a Sam Cooke, quedant eclipsat pel soul i el Rhythm and blues i així va unir-se a un grup com a cantant i harmònica, que va ser el seu primer treball com a music.
I els dos primers temes de la nit, tot començant amb el primer èxit important del Rod Stewart i que va llançar la seva carrera en solitari, Maggie May, coautor amb en Martin Quittenton, de l’any 1971, i segons va recordar el mateix Stewart,  Maggie May es més o menys una història real, sobre la primera dona amb qui vaig tenir relacions sexuals, al Festival de Jazz de Beaulieu, i també escoltem Hot Legs editat en un àlbum del 1977 coautor amb en Gary Grainger, escoltem totes dues a LAMEVAMUSICA a SANTS3RADIO. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada