LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 7 de gener del 2013

104 - Joves cantants catalanes

El meu desig es que aquest any 2013 sigui  molt millor que el darrer sobre tot pels mes desfavorits, totes aquelles i aquells que mes estan notant aquesta crisi. Es per tot això que en aquest primer programa de l’any volem començar amb un aire fresc en les nostres joves cantants catalanes, totes elles ben diferents però amb una gran musicalitat. Escoltarem a  Anna Roig, Silvia Perez Cruz i Maria Coma en algunes de les seves millors cançons. 
Començarem amb la cantant menys jove i es Anna Roig nascuda al 1981 i acompanyada pel seu grup “L’ombre de ton chien”. Anna Roig ha editat dos discos, al 2009 el primer anomenat com el seu grup o sigui Anna Roig i l’ombre de ton chien i al 2011 Bigoti vermell. Aquest grup destaca per la combinació natural dels idiomes català i francès en les seves cançons. El que us puc garantir es que veure aquesta dona amb el seu grup al escenari es tot un delit, te un gran poder per captar l’atenció de l’espectador amb una posta en escena molt ben preparada i estudiada en els seus concerts....


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada