LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dimarts, 1 de gener del 2013

103 - Especial CAP D'ANY


Pel programa d’avui que som a la nit de Cap d’any, us he preparat una musica de ball en sense que jo hagi de parlar massa, per que avui es dia de moure l’esquelet i fer gaudir tota la musculatura abans de que se’ns rovelli i mantenir-la així en perfectes condicions d’utilització.
Dons som-hi anem ja per la musica, aixequeu-vos i a ballar, amb el dos primers temes de la nit SEPTEMBER de Eart, Wind & Fire i desprès THINK amb James Brown un gran del soul. La millor musica de ball a SANTS3RADIO a LAMEVAMUSICA.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada