LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 30 d’abril del 2012

75 - MISHKA ADAMS


La cantant que escoltarem en el programa de LAMEVAMUSICA, no es massa coneguda al nostre pais, va néixer a Manila (Filipines) el 19 de maig de 1984, filla de l’artista filipina Agnes Arellano i de l’escriptor britànic Michael Adams, ella es MISHKA ADAMS. Mishka es va interessar en el jazz des dels  3 anys i el seu inici a la música eren velles cançons, incloses les de Joni Mitchell, que escoltava quan era petita. Als deu anys va començar a prendre classes de saxòfon..
MISHKA ADAMS, va fer el batxillerat a Canterbury (UK) tocant a la banda de jazz de l’escola. Després de nou anys d’estudis va tornar a Manila per continuar els estudis a La universitat de Filipines a l’escola superior de música especialitzant-se en saxofon.
La seva participació a l'espectacle Jazz in time, ofert per Courtney Pine (saxo, clarinet flauta o teclats jazz angles) i Cameron Pierre (guitarra jazz) a Manila sota el patrocini del British Council i en especial de la seva excel·lent interpretació del clàssic d’Arthur Herzog Jr & Billie Holiday, God bless the child, li van obrir les portes del segell discogràfic Candid, donant com a resultat aquest treball discogràfic d'idèntic títol, que escoltarem avui en tot el temps que duri el programa.  


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada