LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 16 d’abril del 2012

73 - THE MASK

La Màscara (The Mask) és una pel•lícula de 1994 dirigida per Chuck Russell i protagonitzada per Jim Carrey i Cameron Diaz, que fa el seu debut al cinema en aquesta pel•lícula. La cinta és una adaptació del còmic del mateix nom creat per Mike Richardson per Dark Horse Comics.
Escoltarem avui la banda musical d’aquest film, amb musica molt entretinguda.
Si parlem del argument de la pel•lícula es desenvolupa a la ciutat de Edge City (Ciutat Límit) i gira al voltant de la vida de dos homes: el primer és Stanley Ipkiss que interpreta Jim Carrey, un maldestre i tímid empleat de banca que és constantment humiliat.
Els seus únics amics són el seu gos Milo i el seu company Charlie Schumacher, que interpreta Richard Jeni.
L'altre és Dorian Tyrell que no es altre que Peter Greene, un mafiós que posseeix el night club Coco Bongo, que desitja expandir el seu imperi i desbancar el rei del crim de la ciutat, Niko, que interpreta Orestes Matacena. Les vides d'aquests dos homes es creuen quan Tyrell envia la seva novia, Tina (Cameron Diaz), al banc on treballa Stanley per fotografiar la caixa forta amb una càmera oculta.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada