LA MEVA MÚSICA

Programa setmanal amb la música que a mi m’agrada escoltar, música clàssica es a dir música de sempre, Opera, Simfònica, Jazz i contemporània de musics que també m’agraden, per exemple The Beatles, The Queen i tants altres, i que desitjo que coincidim amb tots aquells que vulgueu escoltar-les amb mi. Cada programa el dedicaré tan sols a un tipus de música, o un concert, en sense barrejar-los, la música de cada programa es aquella que m’agrada escoltar quan estic llegint, sopant amb uns amics, fruint d’una conversa o simplement escoltant la música que m’agrada.

dilluns, 9 d’abril del 2012

72 - JOHN LEE HOKER & CANNED HEAD - ''Hooker N' Heat''

Escoltarem en el programa d’avui un gran conjunt de blues CANNED HEAT i un disc enregistrat al Teatre Fox de Venecia de Califonia, un disc de blues on els acompanyen els Chambers Brothers, que son Lester, George i Willie Chambers i també l’excepcional JOHN LEE HOOKER en tres dels temes. Un àlbum dedicat a Bob "The Bear" Hite, component dels Canned Heat tocant l’harmònica i cantant en 6 dels temes d’aquest disc.
CANNED HEAT es una banda de blues/rock formada a Los Angeles Califòrnia al 1966. Aquest grup s’ha destacat per les seves pròpies interpretacions del blues. Van ser dos fanàtics del blues com Alan Wilson i Bob Hite qui varen fundar aquest grup, desprès de les seves presentacions a Monterrey i Woodstock a finals dels 60s, la banda va adquirir fama mundial. Han sigut molts i molts els membres que han format part d’aquest grup al llarg de la seva historia. En aquest àlbum que començarem ha escoltar ara, la formació en la totalitat del disc es:  Adolfo Fito de la Parra a la bateria, Roniie Barron al piano, Richard Hite al baix, Chris Morgan a la guitarra rítmica. A mida que anem escoltant els temes aniré afegint el nom que incrementa en cada cançó.

Anem pel primer tema i de presentació en el disc amb la veu i l’harmonica de BOB “THE BEAR” HITE


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada